مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بـــــ...یـ...قـ...ر...ا...ر....

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاد در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچه هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله و دوری عشق

و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:04---26 آبان 1392
ما سه تن بودیم :
من اسیر او
او اسیر دیگری
دیگری اسیر خویش

اینم مال خودمه با جناق جوون


مرضیه
ساعت20:48---3 شهريور 1392
شاهرخ حالم خیلی بده .....امشب تازه اهنگتو گوش کردم خیلی عالیه........صداتو ازم نگیر.....خیلی دوستت دارم.......

م..ر...ض..ی..ه
ساعت11:24---3 شهريور 1392
سسسسسسسسللللللللاااااااااامممم مممم ......منم اومدم.....که تا ابد باهات باشم......خوش اومدم....در اون قلبتو هم ببند که کسی واردش نشه.........خخخخخ.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 8:32 بعد از ظهر | |