مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بِهتــــــرین....

همیشه دروغ گفتن تلخ نیست....!

 

بهم بگو دوسم داری...... 

 

 

عاشقانه

 

 حسادت می کنم به تو… !



که آسان ، که آسوده فراموش میکنی اما فراموش نمی شوی …



نظرات شما عزیزان:

b
ساعت4:30---22 فروردين 1393
من همون فریادی هستم که هرگز زده نشد
همون آهی هستم که هرگز کامل کشیده نشد
همون صحرا که هرگز نعمت بارون نچشید
همون پرنده که هرگز پرواز رو یاد نگرفت
همون گریه که هیچوقت تموم نشد
همون شعری که بیت آخرش نوشته نشد
همون تکی که دوتا شدن بهش نمیاد
همون بنده که خدا بهش نگاه نکرد
همون بیماری که شفا نداشت
همونم من همون دردیم که دوا نداشت
به من نگاه نکن رهگذر ..
برو دنیا منظرته...............
کسی از بدبختی خوشش نمیاد!l


b
ساعت4:28---22 فروردين 1393
..................
گاهی اونقدر فکر میکنم که مغزم میخواد پاره شه؛ نمیدونم چرا من من من؛ به این که فکر میکنم حالم از این سوال های مسخره تکراری که از خودم میپرسم به هم میخوره..گاهی خودمو مقصر همه بدبختیام میدونم حتی به بدبختی دیگران هم احساس مسوولیت میکنم


b
ساعت4:27---22 فروردين 1393
منو تنها گذاشتی ندیدی بی قرارم
رفتی پی شادی هات ندیدی غصه دارم
غرورو دیدم اون روز تو چشمای قشنگت
چشماتو بستی رو من آخ که چه سنگه قلبت


b
ساعت4:25---22 فروردين 1393
شکسته ام ولی نشسته ای به پای من
متأسفم دلم از این حال و هوای من
متأسفم همش ازین احساس دلهره
متأسفم دلم اگه خیلی دلت پره
متأسفم اگه همیشه از تو دورم و
متأسفم دلم ازین بختای کورم و
شکستمت ولی نه دم نمیزنی
حرفی از اشتباه من نمیزنی
چه بی رمق شدی از پا افتاده ای
شکستمت دلم آخه چقد تو ساده ای
" تسلیتـــ قلبــــــــــ صبـــــورم "


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 3:32 بعد از ظهر | |