مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حـ...سـ...رتـ...

وقتی از چشم تو افتادم دل مستم شکست
عهد و پیمانی که روزی با دلت بستم شکست 

ناگهان- دریا! تو را دیدم حواسم پرت شد
کوزه ام بی اختیار افتاد از دستم شکست 

در دلم فریاد زد فرهاد و کوهستان شنید
هی صدا در کوه،هی "من عاشقت هستم" شکست 

بعد ِ تو آیینه های شعر سنگم میزنند
دل به هر آیینه،هر آیینه ایی بستم شکست 

عشق زانو زد غرور گام هایم خرد شد
قامتم وقتی به اندوه تو پیوستم شکست



نظرات شما عزیزان:

علی رحیمی
ساعت19:17---7 مهر 1392
slam pesar amo adress vebavo taghir dadam in adress gadideh:
noceloveali.blogfa.com


mahin
ساعت18:04---18 شهريور 1392
حمیدی کجایی تو اخه؟؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگ شده همش نگرانم ک خدای نکرده اتفاقی واست افتاده باشه ترو خدا هرجا هستی زودی بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 9:8 بعد از ظهر | |